Každý obchodník to potvrdí. Věci, které se prodávaly jen těžce se po reklamě začnou prodávat ihned o něco lépe. Pokud nemáte osobní zkušenost, stačí si někde přečíst o reklamě na potravinu v některém letáku. Ležáky jdou pryč, a to poměrně rychle. Ovšem ten leták si musí lidé přečíst. Je to naprosto stejné jako reklama na internetu. Musí si ji někdo přečíst. Pokud ji přečtou dva lidé, bude dobře. Ale ještě lépe by bylo, kdyby si ji přečetly dva tisíce. Nu a dvacet tisíc také není nedosažitelných, jen to musí být umístěno někde, kde taková spousta lidí chodí. Na nějaké takové zastrčené webové stránce takový reklama asi moc platná nebude.
Reklamní agentura, pokud tedy nemá klient zájem o speciální umístění, musí pečlivě uvážit kam na který web klientovu reklamu umístí. Od toho se pak také odvíjí i její cena. Na nějakém malém webu s nízkou návštěvností dáte pár korun, ale na tom, kde jsou davy lidí denně, jako například Lindekin, tam už dáte peněz o něco více. Pokud tedy například prodáváte sportovní potřeby a máte malý obrat, Linkedin reklama vám jej během krátké doby navýší klidně i o sto procent. Jen je třeba do toho jít po hlavě a nečekat, až si ji tam nechají dát ostatní.
Totéž platí při prodeji přes internet. Pokud člověk stále váhá a nemůže se rozhoupat, přichází o peníze. Jistě, domnívá se, že to stojí spoustu peněz. To je sice pravda, ale zpočátku nemusí. Stačí se podívat na to, co je to Shoptet tvorba e-shopu, a hned člověk vidí, že nemusí do banky pro půjčku, ale stačí jen pár peněz a obchod se může rozjet. Takže není třeba váhat, ale skutečně do toho jít. Samozřejmě, že až čas ukáže, co se z toho všeho vyvrbí. Pokud je zboží kvalitní a má příznivé ceny, začnou tržby stoupat raketovým tempem a člověk se tak poté zařadí mezi podnikatele, kteří jsou již za vodou. Chce to jen prostě to zkusit.